Projekt na podporu lidí starších 50 let
členská linka+420 511 440 540

Jak projekt funguje?

Jak to celé funguje


  1. Zájemce o naše služby se zastaví na schůzku na naší oficiální výdejnu členských karet, kde mu proškolení lidé vysvětlí, jak a které služby může využívat. Poté si domů odnese kartu, za jejíž aktivaci zaplatí jednorázový celoživotní příspěvek 400,- Kč. Na kartě najde své identifikační číslo a od tohoto momentu může začít využívat členskou linku. Stává se tak naším členem.

  2. Jakmile bude člen řešit jakoukoliv věc z našich šesti odvětví, tak nám zavolá na členskou linku:

    člen Senior SafeČlen: Dobrý den, jmenuji se …............, moje identifikační číslo je …..... a potřeboval/a bych (zde může být jakýkoliv požadavek, jako příklad uvedeme oravu pračky) opravu pračky.


    Operátor na lince: Dobrý den, pane/paní........, zapíšu si Váš požadevek do systému a vyhledám vhodného opraváře. Popište mi prosím pračku, její značku a další věci, které si myslíte, že by měl opravář vědět než dojede.


    Člen: Pračka je 4 roky stará, horní plnění, značka …...... a začala z ní vytékat voda.


    Operátor na lince: Dobře, mám zapsáno. Momentálně máme v systému několik opravařů. Poskytují slevy na opravy praček od 5 do 20%, Požadavek jim předám. Čekejte tedy v brzké době, že se Vám někdo ozve a domluví si s Vámi termín opravy. Nezapomeňte se ještě prokázat členskou kartou. Bude to všechno?


    Člen: Ano, je to všechno, děkuji.


    Operátor na lince: Také děkujeme za využití našich služeb a po nějaké době zavoláme, jak jste s opravou pračky byla spokojená. Mějte hezký den.
    ​​​​​​​



    Člen:
    Hezký den, na shledanou.



  3. Operátor poté vybere vhodného opraváře, předá mu číslo na člena a vysvětlí mu požadavek.

  4. Opravář volá členovi, aby si domluvil termín opravy.

  5. Oprava proběhne v domluvený termín a člen je spokojený.

  6. Operátor volá členovi zpět, jak byl s opravou spokojený a jak by opraváře ohodnotil. V případě výborného hodnocení je opravář doporučován dále, v opačném případě je spolupráce ukončena.

  7. Společnost Senior SAFE je spokojená, že pomohla dalšímu členovi vyřešit jeho starosti.  Člen je spokojený, že má vyřešený problém a navíc dostal slevu. Opravář je rád, že měl práci a že ho společnost Senior SAFE doporučí dále.


 
   Potřebujete poradit?     Napište nám

Chcete se nás na něco zeptat, nebo potřebujete poradit? Napište nám zprávu a naši operátoři Vám co nejdříve odpoví.